Bejövő posta elektronikus kezelése

A digitalizálást követően a levelek 24 órán belül megérkeznek a Megrendelőhöz, az eredeti, papír alapú levelek pedig kétféle módon tárolhatók, illetve megsemmisíthetők.

A dokumentum kezelés lényege, hogy postai átirányítás segítségével a Megrendelő napi bejövő postája a telephelyünkre kerül, ahol a leveleket szkenneljük és iktatási adatokkal látjuk el. Az iktatási adatok rögzítését a rendszeresen frissülő megrendelői partner adatbázis támogatja. A szkennelt, iktatási adattal ellátott küldemények online csatornán egy napon belül megérkeznek az ügyfél informatikai környezetébe, ahol automatizáltan bekerülnek a fogadó szoftverbe, amely alkalmazás – az új küldemény paraméterei alapján – indítja a munkafolyamatot.

A beszkennelt leveleket a digitalizálást követően telephelyünkön tároljuk vagy megsemmisítjük, e folyamatról jegyzőkönyvet készítünk, illetve a Megrendelő kérésére az általa megjelölt irattárba szállítjuk le.