Amennyiben az ajánlattal kapcsolatban akár szakmai, akár kereskedelmi kérdések merülnek fel, örömmel állunk rendelkezésükre.
Dokumentumkezelő rendszer
A Converta Archiváló Kft. a teljes körű tartalomkezelési megoldásokat nyújtó IBM FileNet termékcsalád alkalmazásával olyan nagy megbízhatóságú dokumentumkezelő rendszert épített ki, amely többek között a papíralapú dokumentumokról elektronikus úton történő másolat készítésének automatizálását a legnagyobb hatékonyság mellett teszi lehetővé. A dokumentumkezelő szolgáltatás a ConvertaCloud informatikai rendszerén működik.
Véleményünk és a nemzetközileg legelismertebb piackutató cég, a Gartner elemzései szerint is kijelenthető, hogy a ConvertaCloud alapját biztosító IBM FileNet nevű vállalati tartalomkezelő szoftvere a dokumentumkezelés tekintetében piacvezető, valamint architektúrája és technológiája biztosítja, hogy bármely dokumentumkezelési igényt képes legyen lefedni mind kis-, közepes- és nagyvállalati szinten.
Kialakított megoldásunkban kifejezetten az ügyvédi munka során felmerülő feladatok elvégzésére hoztunk létre metaadat sablonokat, amelyek a következő dokumentumtípusba tartozó, kereshető adatok tárolását készítik elő:
- Ügyféladatok nyilvántartására szolgáló adatlap
- Tényvázlat
- Pénzmosás elleni nyilatkozat
- Meghatalmazás
- Megbízási szerződés
- Ingatlan adásvételi szerződés
- Cégalapítási, módosítási alapdokumentum típusok
- Szervezeti – és működési szabályzat
- Munkaszerződés
- Megbízási, vállalkozási szerződés
- Személyi gépjármű adásvételi szerződés
- Kölcsönszerződés
- Hitelszerződések
- Ingatlan bérleti szerződés
- Házassági vagyonjogi megállapodás
- Biztosítási szerződés
- Szolgáltatási szerződések (eszköz / szolgáltatás)
- Titoktartási nyilatkozat
- Együttműködési megállapodás
A fenti – folyamatos aktualizálás és bővítés alatt álló – dokumentumtípusokon kívül minden, szolgáltatásunkat igénybe vevő ügyvéd, ügyvédi iroda új, egyedi dokumentumtípusokat hozhat létre, melyek paramétereit saját maga teljesen szabadon definiálhatja.
A rendszer felépítése biztosítja, hogy minden szerződött partnerünk önálló ügyfélként legyen kezelve. Ez azt jelenti, hogy az egyes ügyfelek egymás adatait semmilyen módon nem láthatják. Megvan a lehetősége, hogy a rendszer a benne elhelyezett dokumentumokat titkosított formában tárolja. Külső felhasználók, illetve azonosítatlan személyek számára ezek a dokumentumok nem tekinthetőek meg, nem értelmezhetőek, nem másolhatóak, nem nyomtathatóak. Az adatok biztonságáért cégünk felelősséget vállal.
ConvertaCloud architektúra
A Cascade csoporthoz tartozó Converta Archiváló Kft által nyújtott felhőszolgáltatást egy kifejezetten erre a célra kiépített infrastruktúra biztosítja, melynek minden eleme és maga a kialakított architektúra is azt a célt szolgálja, hogy az ügyfelek az igényeiknek megfelelő szolgáltatásokat korlátozásoktól mentesen, folyamatos rendelkezésre állás mellett, biztonságosan érhessék el.
A Cascade Csoport felhőszolgáltatásának főbb jellemzői
- A ConvertaCloud architektúrája többszintű hibatűrő megoldásokat, illetve redundanciákat tartalmaz, amelyek eredményeképpen a szolgáltatás ellenállóvá válik egyes meghibásodási kockázatokkal szemben.
- Az architektúra szabványos Cisco hálózati technológiájú elemekből és kiszolgálókból, illetve IBM adattárolókból épül fel.
- Az infrastruktúrát alkotó erőforrások csoportosítottak, felhasználásukat a szolgáltató folyamatosan méri, illetve naplózza, ami a felhasznált szolgáltatások mennyiségi és minőségi áttekinthetőségét a szolgáltató és az ügyfél részére egyaránt biztosítja.
- A ConvertaCloud környezetben multi-tenant (Az egyes vállalatok teljesen elkülönült virtuális IT infrastruktúrát használnak úgy, hogy az egyes környezetek között nincs átjárhatóság, illetve nem látják egymás adatait sem.) architektúra került kialakításra.
- A szolgáltatásokat az ügyfelek saját telephelyükről, hálózati kapcsolataik segítségével, illetve megfelelő internetelérés segítségével tetszőleges helyről vehetik igénybe.
- Egyes szolgáltatásai – főképpen az infrastruktúra jellegűek – szabályokra épülő-, beépített automatizmusok segítségével kerülnek létrehozásra és menedzselésük is ennek segítségével történik. Módosításuk – bővítés vagy csökkentés – rendkívül gyorsan, adott esetben automatikusan kerülnek végrehajtásra.
Díjszabás
1. Regisztrációs és licensz díjak
2. Rendszerhasználati díjak
3. Tárterülettel kapcsolatos díjak
Nagyobb tárterület igény esetén a jelzett MB mennyiségek és Ft összegek is arányosan növekszenek (pl.: 100 MB (kb. 1000 oldal) esetén 60 Ft (egyszeri díj), illetve 7 Ft (havi díj)) 100 kB/oldallal számolva. Fekete / fehér szkennelés esetén egy A4-es digitalizált oldal mérete megközelítőleg 100 kB, színes szkennelés esetén, az oldalon lévő információk mennyiségétől és minőségétől függően elérheti akár a 300-400 kB-ot is.
4. Szkenner díjak
5. Munkafolyamatok elkészítésének díjai
A feltüntetett árak nettó listaárak, az ÁFA-t nem tartalmazzák.