Elektronikus irattár

A szolgáltatás keretében ügyfeleink számára – felhő alapon – teljes elektronikus irattár infrastruktúrát kínálunk.

Napjainkra teljesen elfogadott modell, hogy gazdaságossági okból és/vagy helyhiány miatt egy vállalkozás vagy intézmény kiszervezi az irattárazási feladatait egy speciális, ezen a területen működő szolgáltatóhoz. Ennek analógiájára kínáljuk ügyfeleink számára az általunk digitalizált dokumentumok biztonságos (redundáns) tárolását, illetve a dokumentumok on-time kereshetőségét és elérhetőségét biztosító elektronikus archiváló szoftver használatát.

Az e-irattár tárolókapacitását a földrajzilag elosztott szervertermeinkben lévő IBM és Cisco szerverek, storage-ok, és Tape Library berendezések, valamint IBM TSM mentőszoftver biztosítják, míg a digitalizált dokumentumok visszakereshetőségét az IBM FileNet vállalati tartalomkezelő szoftvere garantálja.

Converta ügyfelei a FileNet web kliensének (Workplace) használatával érik el dokumentumaikat. A Workplace az eredeti, univerzális, azonnal használható IBM FileNet P8 platform végfelhasználói webes alkalmazása, amely az összes felhasználó számára elérhetővé teszi a vállalati tartalomkezelés (ECM) funkcióit. Olyan eszközöket is biztosít, mint a folyamattervező és a bevitelisablon-varázsló, így az üzleti alkalmazások tervezői elérhetik a FileNet P8 dokumentumkezelő és üzleti folyamatokat irányító szolgáltatásait.

A saját munkaterület oldal egyszerre több Workplace oldalhoz biztosít portálnézetet, és tartalmazhat egy portletet a külső webhelyekhez, például a vállalati webhelyhez is. A saját munkaterület portálja több Workplace eszközt jelenít meg egyetlen oldalon. A saját munkaterület portáljával a felhasználó a következőket végezheti el gyorsan:

    • a postaláda elemeinek megtekintése,
    • objektumtárolókban végzett böngészés,
    • a keresési eredmények, az elindított munkafolyamatok listájának, a munkák jellemző várakozási sorában lévő elemek listájának áttekintése,
    • az összes szerzői eszköz megtekintése egy időben.

A Workplace segítségével a dokumentumkezelési feladatok széles skáláját végezhető el, például a dokumentumok hozzáadása, lekérése, frissítése, változatkészítés (a dokumentum különböző változatainak elkészítése) és törlése. A rendszergazda által Felhasználóhoz rendelt szereptől és jogosultságoktól függően könnyedén végezhetők el a következő feladatok:

    • dokumentumok, keresések és sablonok hozzáadása és törlése,
    • a FileNet P8 rendszerben tárolt dokumentumok és objektumok tulajdonságainak (meta adatainak) és biztonságának frissítése és módosítása,
    • mappák és dokumentumok böngészése és keresése,
    • dokumentumok generálása más formátumokban, és dokumentumok közzététele több tárolási helyen,
    • sablonok létrehozása objektumok beviteléhez, kereséséhez és közzétételéhez.