Munkafolyamatok


Konzultáció

Új projekt esetén az első lépés, hogy munkatársaink felmérik a digitalizálandó dokumentumállományt. Mindkét fél számára előnyös, hogy pontosan tisztában legyen a feladat nagyságával és komplexitásával.

Tovább


Átadás-átvétel

Budapesti, Váci úti feldolgozóüzemünkbe a digitalizálandó dokumentumok többféle módon juthatnak. Alapesetben mi végezzük a szállítást, de természetesen az ügyfél is megoldhatja saját erőforrásból.

Tovább


Előkészítés

Ebben a fázisban két fontos dolgot kell megtenni, egyrészt ki kell csomagolni a dokumentumokat a dossziékból, genotermekből, valamint el kell távolítani minden szkennelést akadályozó elemet.

Tovább


Szkennelés

A szkennelés nagy teljesítményű archiváló szkennerekkel történik. A nem megfelelő állapotú (sérült), egyedi méretű, illetve a szét nem szedhető lapok szkennelése síkágyas szkennerekkel történik.

Tovább


Indexelés-validálás

Az indexelés-validálás során az operátor az egyes dokumentumok szkennelt képeit és az OCR eredményt együtt látja a képernyőjén, ahol is összeveti a szoftver által felismert szöveget a szkennelt képen látottakkal.

Tovább


Minőség-ellenőrzés

A digitalizálás folyamata során egyrészt az elkészült képek minőségére, másrészt a visszakereshetőséget biztosító adatok pontosságára is figyelni kell. Mindenképpen szükség van az emberi kontrollra is.

Tovább


Csomagolás

Amennyiben a digitalizálást követően a papír alapú dokumentumok további őrzéséről vagy megsemmisítéséről nem munkatársainknak kell gondoskodniuk, a Megrendelő irattárába történő szállítást cégünk biztosítja.

Tovább


Adatexportálás

Az elkészült digitalizált állomány online és offline módokon történő továbbítása is lehetséges. Ezek közül minden esetben a Megrendelő választhatja ki a számára legkedvezőbbet.

Tovább


Elektronikus irattár

A szolgáltatás keretében ügyfeleink számára teljes – felhő alapú – elektronikus dokumentumtár infrastruktúrát kínálunk, megoldást kínálva ezzel többek között a helyhiányra.

Tovább